niedziela, 19 maja 2013

Wiosna w ogrodzie:-)


Nareszcie przyszła prawdziwa i stuprocentowa wiosna :-). Zakwitły kwiaty, drzewa się zazieleniły, a ja oficjalnie zamieszkałam w najpiękniejszym na świecie ogrodzie moich rodziców. Przynajmniej na weekendy... Smutno mi tylko, że te niezwykłe kwiaty zaraz przekwitną i znikną. Wiem, wiem - pojawią się nowe, równie piękne. Ale chciałam zatrzymać fioletową magnolię, białą jabłoń i przecudne tulipany na dłużej. Na szczęście mam mój aparat. 








A na koniec pięknego dnia czas na obiad. Nic nie smakuje równie wspaniale, jak grill na świeżym powietrzu :-).Dziś powtórka z rozrywki!



2 komentarze:

  1. Cudownie, że kwiaty wreszcie przybierają takie wspaniałe barwy wiosną. Widze znalazła się nawet chwila na grill ;-)

    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO jak ślicznie, ja ostatnio na działce zasadziłam troszkę kwiatków i teraz czekam na efekt :-)
    Jak na razie u mnie można znaleźć warzywka :-) i niedługo owoce hihi

    OdpowiedzUsuń

Nie wahaj się, napisz co myślisz! Nawet nie wiesz jaką frajdę sprawi nam Twój komentarz :-).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...