czwartek, 2 maja 2013

Grillowane warzywa!


Jak Wam mija majówka? Wyjeżdżacie gdzieś? Planujecie grilla? Ja niestety siedzę w Trójmieście, ale mam nadzieję, że już jutro będę wcinać kiełbaski na łonie natury :-) Fakt, pogoda jest mocno niesprzyjająca, ale nie możemy pozwolić żeby nas  powstrzymała!


Ostatnie tygodnie były z różnych przyczyn trochę szalone, co sprawiło, że nie bardzo miałam siły i czas, żeby pisać, ale wychodzę już na prostą :-). Odpoczynek długoweekendowy trwa i mam nadzieję, że przez następne dni zbiorę energię, by ruszyć z kopyta z nowymi pomysłami, koncepcjami i projektami. Trzymajcie kciuki!

Jednym z tych projektów jest zdrowy tryb życia. Cały czas o niego walczę. Z różnym skutkiem, to fakt, ale nie można ustawać w staraniach! W związku z tym, tak jak obiecywałam po Wielkanocy, wracam do przepisów na zdrowe i niskokaloryczne potrawy :-). Chociaż tak właściwie dzisiejszy wpis trudno nazywać przepisem. Po prostu przedstawiam Wam pomysł na to, by choć trochę urozmaicić tłuste grillowanie i proponuję przygotowanie warzyw. Może dzięki temu zjemy choć trochę mniej kiełbasek...?

Składniki:
warzywa (np. cukinia, papryka)
oliwa z oliwek 
sól, pieprz
zioła (oregano, bazylia, tymianek)
Warzywa kroję na kawałki. Oliwę mieszam z ziołami, pieprzem i szczyptą soli. Następnie każdy kawałek namaczam w oliwie. Wkładam do pojemnika. Wiozę na grilla. Prościej się nie da :-). A Wy znacie jakieś ciekawe pomysły na grillowane warzywa?

3 komentarze:

  1. mmmniami... wygląda kusząco :-)
    ale ja tam wole mięsko z grilla :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie lubię grillowanego jedzenia ale jak zacznę już jeść, to nie mogę przestać. Ciekawe dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ono tak apetycznie wygląda, że nie absolutnie nie można mu się oprzeć ;-)

      Usuń

Nie wahaj się, napisz co myślisz! Nawet nie wiesz jaką frajdę sprawi nam Twój komentarz :-).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...